niedziela, 22 lutego 2015

Rozpoczęcie serii

Hej! Z tej str. M a j u $ k a
 Chciałabym wam zapowiedzieć serię które będą na tym blogu pojawiały się w dane terminy. Z racji tego że z Dominikiem myślimy nad taką jedną serią nie będę na razie jej zapowiadała. Jeśli chcecie zadać jakieś pytanie dotyczące mnie proszę pisać na mój adres natalisko10@wp.pl lub na gmaila natalisko12@gmail.com. Pytania możecie także zadawać na moje konto.W poprzednim poście nie wyjaśniłam wam do końca jakim celem jest ten blog. A więc chcemy dodawać jak najwięcej nowinek oraz poradników, nie zabraknie także ważnych informacji i fajnych serii. Mam nadzieję że ktoś zrobi nam niespodziankę i napisze jakiś komentarz :-) Tak dla zachęty wymyśliłam na start taki mini konkurs - wszystkie osoby które skomentują ten lub inny post na tym blogu zostaną nagrodzone. Więc możecie już zaczynać. I nie kryjcie się bo ja was obserwuję i wiem ile mamy odsłon na blogu B) Zanim jeszcze dodam rozpiskę serii chcę wam powiedzieć dosyć istotną rzecz - każdy kto skomentuje TEN post zostanie wyróżniony na blogu msp-newsy-nowinki.blogspot.com oraz na tym i dodatkowo w statusie na moim profilu ;) Jest możliwość także na polecenie jego filmów i artbooków "."

Myślę że już możemy zacząć opisywać poszczególne serię ( UWAGA! Dwie serie mogą występować w tym samym dniu)
,,Rozpoczęcie Tygodnia" - Poniedziałek. W serii będzie pokazywana jedna MS która wg. mnie jest miła/pomocna\kulturalna itp. Jeśli mi się uda to sporządze z nią wywiad. O czym konkretnie? Zobaczycie już w najbliższy poniedziałek (jutro)!

,,Gwiazda na medal" - Środa.
Ta seria będzie polegała na wybraniu losowej gwiazdy ( tzn. Zapisuję na karteczkach Imiona gwiazd np. Katy Perry, Ariana Grande, Zake - następnie losuje) z internetu itd. Potem będę upodabniała do niej Ms.

,,Konkurs (tytuł konkursu)" Czwartek- nie jest to fascynująca nazwa ale chodzi oto że opisuję nowy konkurs tzn. Animacje, ciuchy, rzeczy, styl itd. Dużo osób robi takie serię, ja też należę do tej grupki ponieważ na innych blogach mam już coś takiego :-) A dlaczego seria jest akurat w czwartek? Ponieważ w ten właśnie dzień zawsze ok. 9:00 pojawia się konkurs.

,,Zakończenie tygodnia" - to coś podobnego do ,,Rozpoczęcia tygodnia". Przez cały tydzień obserwuję jedną osobę. Każdego dnia zapisuję sobie jej postępy związane z pomaganiem.Jeśli osoba sprawdzi się na powyżej 79/100 pkt - dostaje prezent ( jeśli będzie miała równe 100 otrzymuje coś z listy).



To chyba wszystkie serie które chce prowadzić. Pewnie zastanawiacie się co tak ich mało. A więc na pewno Dominik jeszcze zrobi jakieś serie na tym blogu. Dni w których nie ma serii zapełnie jeszcze dodatkowymi poradnikami/nowinkami.Poradniki będę oznaczała cyframi :) Na msp będę ogłaszała różne konkursy właśnie z dodawaniem komentarzy. Jeśli zobaczę że dobrze wam idzie to będę z Dominikiem robiła konkursy na redaktorów oraz konkursy z nagrodami. Jeśli chcecie zaprosić mnie do znajomych to najpierw napiszcie mi na priv. Że jesteście z bloga :) Najlepiej napiszcie ,,To ja" :-) Osoby które zaproszą i tak mi napiszą zostaną tutaj polecone.
Przepraszam jeśli wystąpiły tu błędy ale piszę z telefonu :c

Do zobaczenia ;*
~Nua

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz