poniedziałek, 9 marca 2015

A co to?

Hej! Zdarzyło mi się coś co nigdy nie miało miejsca. Chciałam się zalogować na moje zastępcze konto ThisDarlingForever, a tutaj takie zaskoczenie;
Internet mam dobry, wszystko mam dobre tylko o co z tym chodzi?!
A już wiem chyba o co #kamanowało (xd) Więc po dłuższej chwili wyskoczyło mi takie cuś *.*
Kliknę OK :)
Więc zaczeła mi się jeszcze raz ładować stronka msp ;) Ckw. co z tego wyniknie :D
Zalogowałam się ;D Wow! Wyskoczyło mi to! ;D
A następnie *.*
Otwórzmy! :D
A potem coś mówiła, mówiła i mówiła xd A potem! Tadaaam....
Jeeej....Jest tak jak na Tureckim msp! ;D Ale super B)
Jej dom! Potem zebrało się więcej osób :D
Wylogowałam się i zobaczmy jakie są ubrania do kreatora postaci :)



A zresztą sami zobaczcie! :D Podoba mi się ta aktualizacja! Idę na M a j u $ k e sobie odebrać *.*
~Właścicielka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz