piątek, 20 marca 2015

Szykuje się coś nowego...albo tylko informacja! :* + Dobra hackerka :)

Kolejny post dzisiaj ode mnie! :* 
Weszłam przed chwilą na msp i...co widzę? 
W przybliżeniu; 
Jest to informacja o zbliżającej się wielkanocy....a może moderatorzy szykują dla nas jakąś niespodziankę? :) Nie wiem....nie wiem. 
Teraz DOBRA HACKERKA! Jak to dora skoro to hackerka? Natalia co ty gadasz .-.
A jednak! :D A więc jedna dziewczyna doładowała mi 5 000 tyś sc na moim koncie! ;) Posiła mnie o swoje hasło - wahałam się ale podałam. Nawet mnie nie wylogowało! :D Zobaczcie screeny! :) 
Tutaj podałam jej moje hasło ^^ Wtedy na koncie miałam jeszcze ok. 1000 sc :) Kazała mi się potem wylogować i co zastałam na moim koncie! :D 
Niby a Appy MSP :) Co tam pisze? :3 5000 sc oraz 0 fame! ;D Moje konto po zabiegu; 
Niewiem jak ona to robi ale jest rewelacyjna! :D Mojej siostrze zrobiła to samo :3 Poproście ją, a być może już dzisiam zasłyniecie 5 tyś sc xd :) Nie wierzycie? Załóżcie konto testowe i tam wypróbujcie! Skąd o niej wiem? Czytałam ostatnio bloga takiej dziewczyny. Napisała o tym. Weszłam na msp poprosiłam ową ,,hackerkę'', podałam hasło i mam swoje 5 tyś sc! :D Proste? Myślę, że tak (:

Pod wieczór będzie HOT or Not! :)

(podjarka) :)

~Właścicielka

1 komentarz: