piątek, 27 marca 2015

Nowy strój! + VIP ;3

A więc ... kurde kolejny post pod rząd! Eh...
Okej
Okej
Tu Natalia xd Dobra Natalia ma nowy strój xd A więc post!
Będzie on na szybko ... zaraz powiem dlaczego!
Jest rewelacyjny! *.* (co za skromność). Moim zdaniem dobrze dobrałam kolory.Włosy pasują tutaj do wszystkiego (nie chodzi mi o kolory). Bluzka i spodnie tak faknie się ze sobą ,,łączą'' w całość. Genialnie :) A buty? Stały sięchyba moimi ulubionymi przez ten look *.* Ogólnie dobrze mi wyszedł :) I nie jest drogi! Chyba ok. 2500 sc? Nwm xd

Okej a teraz UWAGA UWAGA :3

Kupiłam sobie VIPA na miesiąc i nie, nie piszę tego dlatego żeby się pochwalić tylko poinformować  was, że nie kupię aż do końca vipa nikomu spec. pozdra. Kto chce prezent z listy proszę piszcie :) Mam ... 25 tyś sc więc mogę troche na was wydać bo sama nie będę szalała z pieniędzmi :) 

~Właścicielka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz