piątek, 6 marca 2015

Informacja + Moderatorka? Hack? Ściema!?

Hej! ;) Może najpierw informacja? ;) Będę się podpisywała (od dziś xd od teraz xd) ~Właścicielka
Tak właśnie tym kolorkiem ♥ A to dlaczego tak a nie inaczej? ;D Ponieważ nowe redaktorki bloga też mają swoje odpisy. Chcę się tak podpisywać aby ktoś się podemnie nie podszywał, a wy abyście odróżniali mnie od innych. Nie nie chcę się specjalnie tak wyróżniać aby być....fajną (?) Poprostu podpisuję się tak aby było wiadomo kto pisze.


A teraz może druga część posta? ;) A więc na naszej kochanej gierce przypadkowo znalazłam (chyba) moderatorkę :) Nie jestem pewna więc się nie czepiać xD
Może screen?
Jak widać na pierwszy rzut oka ma 6 level i UWAGA! nie da się jej zaprosić ani oglądnąć jej profilu. Zatem skoro to by była usunięta użytkowniczka to dlaczego widać jej status?  Pokaże wam jak wygląda USUNIĘTA osoba.  
Więc jest różnica. A tak poza tym to...to usunięte konto to konto (powtórzenie ,,to'' xd) moje, stare. Tak usuneli mi >.< Nie nawidzę .-. Okej okej....więc jak widzicie (mówiłam to? xd) jest ta statusowa różnica :3



~Właścicielka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz