czwartek, 5 marca 2015

Nowy konkurs "Emo Dreamers"

Hej, tutaj znowu ja. Dzisiejszy post będzie się składał z nowego konkursu na MSP. Styl tego konkursu to Emo. Ok na pierwszy ogień ciuchy :*

Dobra teraz ocena strony:
Komplet: - Te włosy wszystkie są brzydkie jak dla mnie.
1 ciuch: - Jak już wspominałam.
2 ciuch: -  -||-
3 ciuch: + Dzięki uszom jest ta bluza łądna.
4 ciuch: + Ładne.
5 ciuch: + Kocham, Jest Boska.
6 ciuch: - O ble.
7 ciuch: + Ładniutkie tylko cena zniechęca.
8 ciuch: - Koszulki takie są brzydkie
9 ciuch: - Getry
Ocena strony: 4/10
Kolejna stronka:
1 ciuch: ++ Ładne :*
2 ciuch: + Normalne. Nie ta tematyka.
3 ciuch: - Ble ble i jeszcze raz ble.
4 ciuch: ++ Ładne :)
5 ciuch: - Że co? YYY
6 ciuch: +++  Boskie i jeszcze raz boskie
7 ciuch: pół +. Nie moje klimaty ale tematyka ratuje.
8 ciuch: ++ Tatuaże do kolekcji xD
9 ciuch: ++ -||-
Ocena strony: 12/9
Ostatnia strona dla dziewczyn:
1 ciuch: - Nie podoba mnie się
2 ciuch: - Ble
3 ciuch: - -||-
4 ciuch: - Nie moje klimaty
5 ciuch: - -||-
6 ciuch: - -||-
7 ciuch: pól +. Nie jest tak źle.
8 ciuch: pół + Do zniesienia
9 ciuch: - Już to było
Ocena Strony:
1/9
Jak słabo
Teraz tła:

Legenda: Czerwona Kreska = nie z tego konku
1 tło: - Takie sobie.
2 tło: - Pustka, pustka i jeszcze raz pustka.
3 tło: +++ Boskie. Kupię :*
Ocena Teł: 1/3
Jeszcze animacje i już kończymy dzisiejszy post:
1 animacja: + Fajne
2 animacja od góry: pół + Nie wiem co powiedzieć
3 animacja: - Kojarzy mnie się z jakimiś huliganami.
4 animacja: pół + Ok
5 animka. ++  Laptopik i świeczki
Ocena animek: 4/5
Całkowita Ocena:22/36
Tak jakby: 3?
Ok to na tyle trzymajcie się cześć.
PS Loga jeszcze nie ma. Na jutrzejszy post zrobię
Śnieżka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz