wtorek, 10 marca 2015

Ładne kolory włosów. -Podstawowe-

Witam wszystkich! :33
Tak jak obiecałam tak jestem. Myślę czy nie opublikować wam "grafiku". Bo chodzi o to...emm..., że chcę znów zacząć prowadzić swojego bloga o MSP. xD Założę nowego, nie będę wracać na stary. Dlatego chcę to jakoś rozegrać żeby być tu i tam. Wracając do posta. Miał być o czymś innym ale nie ogarnęłam wszystkiego na czas, niestety. Także ten, zaczynamy!

Podstawowe kolory. 
Dla każdego. ;)
(screeny są bardzie "soczyste" bo program mi nawala, postaram się to naprawić T^T)
Klasyczny brąz
Matowy brąz
Klasyczny blond
Klasyczny blond 
Klasyczny rudy












Podstawowe błędy MovieStars.
Teraz wydaje się, że jest to mniej powszechne ale chciałabym was ostrzec przed pewnymi pomyłkami.





 żółtko
To nie jest blond! xD
To nie jest ładny, naturalny rudy! xD

Przepraszam, że tak wszystko jest porzucane ale strasznie źle robi się kiedy jest większa część wyświetlania posta niż ma się szablon w edytorze. ;\
Bayyy! Do czwartku!
#Null

1 komentarz:

  1. Przepraszam za zdeformowanie tekstu (o ile to tak można nazwać) ponieważ coś mi się tutaj poknociło i musiałam zmniejszyć troszkę całokształt bloga. ~Właścicielka

    OdpowiedzUsuń