niedziela, 8 marca 2015

Kanadyjskie MSP cz.1

Witajcie!
Tutaj Śnieżka
Ten post będzie o Kanadyjskim MSP jak sama nazwa wskazuje.
Będzie kilka części.
Dzisiaj zajmiemy się początkami :)
Troszkę inne są niż w Polsce itp.
1. Oczywiście ubrania są takie same jak w Polsce.
2. To co w Polsce czyli Ci ludzie itp.
3. Wyświetla się nam taka ramka.
Jak można się domyśleć to wybór szkoły.
Screen:
Ja wzięłam pierwszą lepszą.
Jest ich wiele wiele wiele.
4. Wybieramy wiek
Tutaj jest od 1-12 lat. Ja wzięłam mój wiek czyli 12.
Przepraszam, że tutaj jest E ale ten screen zrobiłam pierwszy.
Ehe #nie po kolei
5. Wybieramy rodzaj klasy.
Właściwie to są rodzaje od A do Z. Ja wybrałam B bo do tej klasy chodzę.
6. Imię:
Ja wpisałam swoje prawdziwe. Można chyba nawet jakieś bazgroły xD
7. Członkowie szkoły.
Można ich pozapraszać do znaj. 
Mam nadzieję, że ten post się wam spodobał.
Bay :*

2 komentarze: