poniedziałek, 9 marca 2015

Nowy Look! ;D

Hej! ;3
Chciałabym wam pokazać mój nowy strój xd Tak #lansujemy B) Jak chcecie to możecie kupić tego looka HEH xd No co nie miałam pomysłu na posta :) Wrzucę dzisiaj kiśle xd #możetakmożenie.
No dobrze, dorze pokaże wam look. I od razu mówię  piszę, że stworzyłam go ja B) Tsaa...kto by się spodziewał...Okej, okej. Look;
Bardzo mi się podoba *.* A wam? ^^ Chcę wiedzieć #noco? xd
Włosy spięte w dwa warkoczyki bardzo ładnie komponują się z resztą ciuszków :) Bardzo podoba mi się ten naszyjnik krzyż. Kupiłam także ,,pogrubienie rzęs *.*''. Ładnie ładnie (ale chwalę swój #luk) Ach no tak! Fajnie także dobrałam buty oraz okulary :) #znówlans B)
To może sesja? :D 
Okej macie;

#Lanstańcem
Dobra dosyć tego dobrego ;D Zrobię może dzisiaj logo *.* A no tak zapomniałabym! :D Mam tutaj puste logo kto chce ? Prezentuje się tak
Więc jak ktoś chce to na początek piszcie bo muszę dodać wasz nick! Nie może yć jedno logo dla dwóch osób! ;D Do następnego posta BYE XD
~Właścicielka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz