poniedziałek, 9 marca 2015

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany! ;D

Hej! :* Zauważyliście już, że dodałam nowe tło na bloga, inne czcionki,inne kolory i wgl. dużo zmian xd Tło mi się podoba #Nataliaznówlansujesz - #nowiem B)
Podoba wam się :) Bańki *.*
W tym motywie jest nutka...takiej radości *.*  Jest super *.* #Nadużycieminek,,*.*''
Eh,,,tak nudzi mi się jeśli pytacie xd
Aha i info :) Na wiosnę, a dokładnie pierwszego dnia wiosny chcę zrobić oczywiście wiosenne tło,nagłówki, kolory, czcionki i zaś będzie duuuuużo zmian xd Ehem... A i takie pytanie do mnie #wtf i do redaktorek :) Może zrobimy na blogu jakieś serie? Było by lepiej na blogu - ja tak #sądze

Dobra nie zanudzam *.* bye bye bye bye bye bye bye #cotomabyć no bye bye #onoł
~Właścicielka 
O, to logo pasuje do tła xd

1 komentarz: