czwartek, 5 marca 2015

Siemka~~

Elo 3 2 0! Jestem nową redaktorką. Mam na imię Wiktoria i mam 13 lat. Na MSP Ricole, gram od lutego 2014 roku. Wcześniej już prowadziłam bloga, miałam swojego i byłam jedną z redaktorek na blogu innej osoby. Znając was pewnie nie chcecie kolejnego nudnego przywitania? c: Postaram się aby was nie zanudzić, a przy okazji poznać się jeszcze lepiej.
Dobrze to macie kilka faktów o mojej osobie. Takie w 100% ogólne.

♀Mieszkam na Śląsku, koło Bielska-Białej,
♀Oglądam anime i czytam mangę,
♀Słucham kpopu,
♀Moim ulubionym polskim zespołem jest LemON,
♀Kocham Lane Del Rey,
♀W szkole nauczyciele twierdzą, że jako jedyna w klasie jestem dobrze wychowana,
♀Nie mam najlepszej przyjaciółki,
♀Nie mam ulubionego przedmiotu,
♀Nie uczę się dobrze, ale też nie źle,
♀Lubię tańczyć,
♀Ćwiczę karate,
♀Moja ulubiona marka to House.
♀Bardzo lubię serię gier Five Nights At Freddy's

I co podobało się? :d Jakbyście chcieli więcej to możecie napisać w komentarzu. Mam nadzieje, że "szefowa" się nie obrazi jak dam link do mojego konta. xD
Jestem na We♥It
Tam możecie poznać czy żyję czy nie. xD Dobra to ja zmykam!
Podpisywać będę się
#Null
Soł stajlisz. Mam nadzieję, że z czasem będę robić lepsze loga. ;-;

1 komentarz:

  1. Nie obrażę się xD Mów do mnie poprostu Natalia ;3

    OdpowiedzUsuń