wtorek, 10 marca 2015

Zdjęcia + MovieStarPlanet = HEJTY! X-O + Kogo wina?

Joł B) Tssa...codziennie zmieniam powitanie xd Taka już jestem C: Dobra...zacznijmy notkę B)

Po tytule chyba już wywnioskowaliście o co #kaman #ziomy B) Dobra...tak na poważnie - czy ja umiem być poważna xd Dora koneic żartów! x-o

Pokażę wam pare przykładów ZDJĘĆ hejconych :) I tych ,,Brzydka ja'' itp. 


Pierwsze zdjęcie; 
Moim zdaniem nie powinni wrzucać takich zdjęć. Wow fajnie poprostu extra nóżki -.- A ten komentarz? ,,BOSKI''. Uważaj, tylko się nie zakochaj -.- No sory ale co ludzie widzą w nogach? O.o #Omajgasz Nawet nie musiałam zamazywać zdjęcia ponieważ to...tylko nogi?

Następne zdjęcie; 
Standardowy komentarz ,,net'' No ludzie! To, że wy nie macie np. the sims to nie oznacza, że musicie od razu komentować ,,net'' ,,net'' ,,net''. A wiecie co? Macie rację to ,,net'' :) Przecież msp jest na internecie, więc czego chcecie? Wasze zdjęcia to też ,,net'' :')

Trzecie zdjęcie;  
Komentarz? #bezcenny :) Net bo co? Bo jest ładną dziewczyną? Poprostu zazdrość. Podajcie mi proszę adres zdjęcia skoro widzieliście go na tzw. ,,necie''. A dziewczyna jest śliczna *,* #bezskojarzeńnoproszę

Czwarte zdjęcie; 
Ehh...czasem naprawdę się zastanówcie zanim coś napiszecie. Możecie tym zrobić komuś przykrość ;C A jeszcze ta ortografia [*] Amen ;') A może teraz je trzea tak zhejtować? ;D

Piąte zdjęcie;
Pierwsza uwaga leci do ,,właścicielki'' zdjęcia. Tsa... wiem, że to z internetu (bo chyba by sama tak ni postąpiła), ale tak czy inaczej nie powinna wrzucać takic zdjęć do internetu ;'( Aż łezka się w oku zakręciła ;c
Druga uwaga leci do komentarzy typu ,,Hahahahaha'', a ckw. jakbyście wy się czuli na miejscu tej dziewczynki? 

I ostatnie zdjęcie;
Ludzie może więcej rozumu? Z, której strony ten kaktus przypomina #CENZURA ? No ja nwm co się z tym światem porobiło ;') 



I tym właśnie zdjęciem kończę tę jakżę #ę #ę ekcytującą notkę #znówę.

~Właścicielka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz