poniedziałek, 16 marca 2015

Jezus jaki BAG! xd + Look na medal - w innej odsłonie! ;3

Hejtaka! ;3 Tak tu Natalia (Właścicielka) (M a j u $ k a) xD
 No więc na początku może dam wam screeny tego co trwało dzisiaj ok. minute  O.O
O matko jednyna (xd) Prawda jest taka, że nieraz takie coś mnie spotyka ale trwa to nw 5 sek zanim sie załaduje ale minute!? Ale to nieźle wygląda xddd (zadużo xddd - a co tam walić xd) 
Hahaha to zjęcie mnie nadal rozwala! ;D Bag nad BAGAMI. Król bagów. Jego wysokośc Bag. Baguś - iskiereczka (wtf? ) XDDD Nie no prze...

Okej druga część posta to kolejny post z serii ,,Look na medal''! Tak wiem...wczoraj dopiero był o tym post jako wynagrodzenie. Dlatego też dzisiaj wybiore look z kogoś szafy (BĘDZIE ON LOSOWY) I go ocenie :) DO DZIEŁA! ;3 
Ogólnie ładne ciuszki i wgl :) Ale zaraz powiem wam co mi się nie podoba a co podoba :) 

Włosy - Bardzo ładne. Pasują tutaj zarówno z bluzką jak i z baletkami. Jednak do pozostałych części garderoby - nie do końca. No może te uszy...

Bluzka - Piękny nadruk - cudo! :* Ale zaraz zaraz! Tsaa....a spodnie to co? No przykro mi ale spodnie + bluzka = MODOWA KATASTROFA! A dlaczego? A dla tego (xd), że długa bluzka + rybaczki to zła komponacja ;/ 

Spodnie - Są boskie! Sama je wybierałam, ale jak już mówiłam - bluzka + spodnie = NIE NIE NIE

Dodatki - Bardzo ładne - Tatuaż - Pasuje tutaj do wszystkiego! Sama najchętniej go wybieram do takich stylizacji typu #emo #rock itp. Uszka byłyby znakomite gdyby nie to, ze zabardzo zlewają się tutaj z fryzują. lecz elementy białego - CUDNIE! Serca na noge też zaliczyłam do tatuaży!

Elemanty na twarzy - Makijaż - PORAŻKA! Ale skóra bardzo dobrze wygląda w tej kreacji :)

To już koniec tego jakże nudnego posta xd (Nie no, chyba nie było aż tak źle co? xd)
Jeszcze jedno ZAPRASZAM WAS NA MÓJ NOWY FILM PT ,,|1| Portal do poczatku'' Opowiada on o czwórce przyjaciół którzy (...) ZOBACZCIE SAMI ;D

~Właścicielka 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz