niedziela, 22 marca 2015

JELITA MUFLONA X-O! + Loga :3

Hejka! :3 Tu Natalia! :DDDDDD (No co ty nie powiesz -.-)

Zaczynamy postunia? O kurde :x Poczekajcie xd Okeeej już xd
A więc kiedyś już bardzo dawno temu (brzmi jak bajka xd) Na forum widziałam takiego o gościa!!!!!!!!!!! (znęcam się nad przyciskiem SHIFT i 1 xd)
Hue hue hue xd Dziwadło! :D Hue Hue Hue xd Dobra....
Na początku nie zwracałam na niego uwagi ale dzisiaj znów go widziałam na forum :x Tak on pisze te durne temty ;x 
Dobra dzisiaj krótki post sorki ;c Mam nadzieje, że polubiliście Rachele :) Mam tutaj dla niej logo; 
Wielbie ♥ Naprawde! :* Jest takie słodziaśne. Zastosowałam tutaj ramkę (nie nawidze ramek >.< ale tu wyszła świetnie :*) Mam nadzieję, że ci się podoba i....użyjesz go! ♥ 

Jeszze zrobiłam sobie logo! :) 
Jak mi się ono podoba ♥ To logo jest przeciwieństwem loga Racheli, ale i tak jest (słodkie? xd) fajne :)

A tutaj znów moje logo tylko, że tym razem troszkę przerobiłam aby widniał jeszcze napisa Właścicielka :) 
Bardziej podoba mi się to pierwsze dlatego też go będę używała :3 Chce ktoś logo? :) Piszcie w komentarzach! 

~Właścicielka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz