środa, 25 marca 2015

Poradnik jak zrobić logo + LOGO! :*

Hej! :3 Tutaj znów Natalia! :* Tsaaa...ja xd
Okej, okej. A więc może najpierw zacznę od tego cudownego loga dla..... rarcia12
Myślę, że ci się spodoba :3
Wiem, że nie widać ciebie xd Ale widać twój cień xd Jakoś tak mi najbardziej pasowało <3




Pewnie zastanawiacie się jak robie loga? A więc zacznijmy poradnik! :3 

1. Wchodzicie na moviestarplanet. 
2. Miasto filmów > Artbook > STWÓRZ NOWY ARTBOOK
3. Na artbook dajemy sobie swoją lub kogoś MS. Animacje, ubrania - zmieniamy na takie jakie chcemy. Zostawiamy białe tło.
4. W rogu dajemy sobie inną moviestars. Po co? Aby na nią kliknąć (wtedy pozbędziemy się tego ,,prostokąta'' wokół naszej MS.
5. Robimy zrzut ekranu (Prt Sc (print screen) ) i wklejamy do painta (SHIFT + V). Wycinamy potrzebny nam fragment.
6. Zapisujemy plik.
7. Gdy już zapiszemy nasz plik wchodzimy w Google > GRAFIKA i wybieramy sobie tło do naszego loga.
8. Zapisujemy wybrane zdjęcie.
9. Wchodzimy w sumopaint i zjeżdżamy na dół.
10. Zmieniamy język na Polski.
11. Klikamy Plik > Otwórz z Mojego Komputera i wybieramy nasze TŁO.
12. Powinno nam się wyświetlić coś takiego:
13. Klikamy Obraz > ROZMIAR OBRAZU.
14. Wyskoczy nam takie coś:
15. Jeśli obraz macie takich samych rozmiarów jak mój (praktycznie zawsze taki się pojawia) to proponuję wam taką szaerokość i wysokość:
16. Następnie klikamy Plik > IMPORTUJ JAKO WARSTWĘ > Z dysku twardego
17. Wybieramy naszą MS. 
18. Wycinamy naszą moviestar. W tym celu klikamy na różdżkę następnie; KLIKAMY NA BIAŁE TŁO > DELETE.
19. Klikam na zaznaczenie prostokątne nad różdżką i otaczamy nim naszą ms.
20. Klikamy na MYSZKĘ obok ZAZNACZENIA PROSTOKĄTNEGO i przesuwamy nią MS w dowolne miejsce na ,,planszy''.
21. Poprawiamy naszą ms tzn. wycinamy zbędne kawałki ,,białości'' np. na włosach.
22. Gdy jesteśmy pewni, że już wszystko gotowe klikamy WARSTWA > EFEKTY WARSTWY > OBRYS. 
23. Zmieniamy kolor tego czarnego kwadratu.
24. Proponuje biały. Wychodzimy z tego.
25. Nie chcemy tego białego z boku? Nic proszczego! Klikamy na takie lasso:
26. I otaczamy nasz błąd:
I klikamy nasz sławny już przycisk DELETE.
27. Możemy pobawić się różnymi efektami; np. rozmycie, przeźroczystość :)
28. Zapisujemy jako JPG.
29. Przechodzimy na tą stronkę.
30. Gdy wejdziemy w link pojawi się nam takie coś:
31. Ale nas interesuje przycisk START.
32. Klikamy i powinno nam wyjść coś takiego.
33. Klikamy oczywiście EDIT.
34. Gdy wyjdzie nam coś takiego:
Klikamy Computer ...
... i wybieramy plik do przesłania. W tym wypadku będzie to nasze logo.
35. Zajmijmy się na początek napisami.
36. Klikamy na literkę T u góry.
W przybliżeniu:
37. Wychodzi nam coś takiego.
38. Przeciągamy słowo TEXT na nasze logo.
Jak widzimy tekst mamy na logu. A obok wpisujemy to co chcemy. Ja napiszę M a j u $ k a jako podpis.
Jak zmieniłam rozmiar, kolor oraz wygląd czcionki? :) Proste! Zmieniacie sobie to:
To co jest na czerwono - jest nie potrzebne do waszego pierwszego loga.
39. Możemy utworzyć tak samo jeszcze jeden tekst np. z swoim cytatem :)
Ja akurat dałam fragment piosenki, który pasuje mi tutaj doskonale do loga.
40. Możemy bawić się jeszcze innymi efektami pizapa np. ramki.
41. Zapisujemy logo.
Potem wyskoczy wam takie coś xd I tam też dajecie SAVE.
I wreszcie;
Macie zapisane ;D 
42. Wchodzimy tu i klikamy EDIT.
Wychodzi nam coś takiego:
43. Wybieramy logo i przechodzimy d czegoś takiego:
Ramka zaznaczona na czerwono to różne efekty :) Wybierajcie, dobierajcie i bawcie się nimi! :D

Oto co ja zrobiłam z moim logiem:
Bardzo mi się podoba :) Od dzisiaj to jest moim logiem :* 


~ Właścicielka (logo było ^^)








3 komentarze:

  1. Dzia za pomoc :* I fajne logo (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wygląda moje xd

      Usuń
    2. file:///C:/Users/Martyna/Pictures/pizap.jpg (skopiuj i wpisz w googla ;> )

      Usuń