czwartek, 26 marca 2015

NOWY KONKURS + Wyprzedaż VIP STAR!

Hej! :3 Tutaj #bardzo #zawiedzona #Natalia ;3  (XD)
A dlaczemu? (what? ;o) Ah...ten konkurs. Dobra zacznijmy go opisywać.

Logo ogólnie nie jest złe. Może i jest ten #zbyt duży #harmider ale głównie ok. Tło - szkoła, O czym jest konkurs? April fools! Tzn. Prima aprilis :3 Postacie hmmm.... myślę, że ten banan ... nie jest śmieszny tylko oburzający
Nwm jak was ale mnie to obrzydza i irytuje jednocześnie. #Nobo dobra nie ważne ... >.<  6/10

Ciuchy dla dziewczyn są .... grrrr kurde zaraz przeklne! d-0fjsdobpos .-.
Oto włosy. Ja przepraszam ale co to #$@!* ma być! -.-
Jedyne włosy nie vip i nie za diamenty. Śliczne prawda? .-.  4/10

Może odstresujemy się zaglądając w bluzki? ;')
Tutaj nie jest źle. Wszystko ładne ale ceny? Dobra  norma .-. xd  Ale banan ? xd cudowny xd 8/10

Hmm...zaglądnijmy do spodni :) Mam nadzieję, że nie przeżyjemy takiego szału jak przy włsoach xd
Co proszę? Dwie pary spodni? xd Oj sorki; jedna spudniczka i jedne spodenki ... dfwrufjvdhhbd .-. Ale są/jest ładne/łądna ;')  Co tutaj długo opisywać? 7/10 

Czas na buty? tak teraz każdy myśli, że jest ich tysiąc, tak? ;D
No właśnie ... ale są fajne xD Nie no #naserio mi się podobają tylko jeden problem .. nie pasują do niczego z tego konkursu xd  3/10 

Akcesorii nie jest dużo ale myślę, że są ładne (sarkazm)
Ta maska mnie rozwala ;D Naprawdę xdd Ale nie jest źle ;') W końcu to prima aprilis :D 7/10
Ile jest stron ciuchów?  Dwie :)

Przejdźmy już do rzeczy (takich na msp xd) :)
Toilet Trouble - no nie powiem bardzo pomysłowa i warta swojej ceny chociaż mogłaby być ciutkę mniejsza ;) 9/10
Dog Prank - wart cztery diamenty. Nie jest źle, pies - pająk (xd) jest taki słodko - kwaśny xDDD 9/10
Share Some Love - Ale on słodziaśny *.* Mam ból pupci przez tego kotka *.* xD (żart) Poprostu wart swojej ceny i wgl. sdkljsfjk *.* 10/10
Fly Me To The Moon - Bardzo fajna animacja :) Jaszczurka/kot lecąca/y na ptaku :) 10/10
Wach Out! - Wgl. nieprzydatna rzecz moim zdaniem ... ja myślę, że to nie jest warte swojej ceny. Powinno to kosztować mniejwięcej 50 sc? 2/10
Monster Attack - Dziwna troche xd Ale fajna ;p Tu jest warta swojej ceny ;p 9/10
Eye On You - Bez komentarza. 1/10
Grumpy Couch - Zawsze podobała mi się ta kanapa :D Jest bardzo fajna tylko troszkę droga jak na taką kanapę, którą można dostać za level ;/ 6/10
Boonie Sticker- Jajko - boonie? XD Fajne, fajne i napewno wart ceny :) Jajko xD 10/10
Warning sign - Fajne ale plakat - 1 dm O.o No nie wiem ... 3/10
Alien Jar - O.o Jezus na początku się tego wystraszyłam xd Fajne, fajne :) Ale cena O.o 6/10
Crocodile Lilo - Ale faaajny xD *.* Taki słodki nwm dlaczego ♥ #Zakochana 10/10
Board Game - Hmm... mi się osobiście to nie podoba xD No coż .... 5/10
Cake Surprise - Fajny ten tort jest :D Taki przydatny on jest .... xD 8/10
Farting Prank - Zwykłe krzesło na którym jest balon, który jest przykryty poduszkami na, które może siąść jakaś ms i będzie bum! :D (xD) 9/10
Teaser Sticker - Jakaś pufka :3 Na początku myślałam, że w niej znajduje się poduszka w kształcie serca xD 10/10 
Whiteboard - Fajna tablica - chyba szkolna. Mi się podoba nie wiem jak wam. A d tego ta cena nie jest aż taka wysoka jak na tablice :) 10/10 
School Chair - Fajne, fajne i napewno przyda mi się do filmu. Pewnie większości lub mniejszości też :3 10/10 
Teacher's Desk - Też bardzo przydatne do filmu, a cena taka sama jak ławka :) Dobrze to wymyślili ;) 10/10 

I to tylko z rzeczy :D Dwie strony - całkiem przyzwoicie :)

Teraz czas na Animacje! 
(jkbc. to ten strój, który mam teraz na sobie nie jest nowy więc nie oskarżajcie mnie, że nie zroiłam posta o tym :) ) 
Paint everywhere - Czyli ,,Farba wszędzie'' hmm..podoba mi się ale ta cena .... ;/ Zawiodałam się asdvjdk ;/ 8/10 
Mad Laughter - Czyli ,,Szalony śmiech'' Heheheheheheheheehe - tak śmiech dopadł i mnie xd Najlepsza animacja w tym konkursie *.* 10/10 
Water Prank - Czyli ,,Wodny dowcip'' bardzo fajnia :D Myślę, ze warto ja kupić ;3 Hehehe :D 10/10 
Croc Danger - Wiecie, że nie ma takiego słowa ,,CROC'' ;o Ale mniej więcej chodzi o niebezpiecznego aligatora ;') Bardzo fajna animacja tylko cena znów KOSMICZNA! 8/10 
Bang! - Wydaje mi się, że taka już kiedyś była. Tłumaczenie - ,,Huk''. Fajna animacja - cena także :) 10/10 
Pillow Surprise - ,,Poduszka niespodzianka'' Tak :D To to o czym mówiłam xd Ms siada i ... xd Na końcu w tym dymku chyba klnie (tak zobaczcie xd). 
Candy trap -Czyli ,,Cukierkowa pułapka'' :3 No. no, no nieźle *.* Cena - doskonała! :D 10/10
Cake Trap - Czyli ,,Ciasto - pułapka'' :) Super! Taki dowcip .... xd :D :D Cena nie jest kosmiczna 10/10 

I to już wszystko z nowego konkursu :) No to może przejdźmy do drugiej części posta? Tak! :D
Na początku jak to zobaczyłam to pomyślałam sobie ,,,Pewnie zaś o dwa złote .... Pfff -.-'' Jednak się myliłam! :D Zobaczcie! 
Tak tutaj obniżyli tylko o trzy złote ale pomyślcie ... co to by było gdyby było po pięć złotych xD 
Tutaj obniżyli aż o 30 złotych! Wow, wow i jeszcze raz wow! Miałam w planach kupić sobie VIPA NA MIESIĄC gdzieś tak przed Kwietniem, a tutaj! Wyprzedaż! Kupięsobie jeszcze goldy na awke B) xD
Tutaj obniżyli o ... 50 złotych? O.o xD WOWOWOWOWOWOWOWOOW xD 
Tutaj też mamy obniżkę o 50 złotych! Cieszmy się i radujmyy xD 

Dobrze to już koniec tego posta ... uff... (xd) Czekajcie... może dzisiaj kupie nowy strój więc zrobie post o nim :) A i jeszcze niewiem na kiedy ale planuję zrobić poradniko KURSORACH na Windows 7 :) 

~Właścicielka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz