wtorek, 24 marca 2015

CZWARTKOWY KONKURS!

Hej! ;3 Tu Natgga xD (przywitanie ze starego bloga? czyżby?).

Mam dla was, krótką notkę ponieważ na jutro przygotowywuję dla was poradnik. O czy? :) A o logach. Tak; Jak zrobić logo?
Może dla niektórych POCZĄTKUJĄCYCH ,,blogerów'' będzie to pomocne :) Mam nadzieję, że ten poradnik wam pomoże. A tak wgl. to zgłaszajcie się po te loga! No żesz! Natalia nie ma co robić xDD Tsaa...chora Natalia. Zaniedługo także pojawi się z mojej strony post informacyjny ;D
No ale już nie przedłużając....
Wiem jaki będzie konkurs w czwartek :) A skąd? [LINK DO FB], Hmm...o tej ,,stronce'' wiedziałam już dość długo ale nigdy nie chciałam niszczyć wam niespodzianki. Ale ini tak robią...nikt się nie ,,burzy'' xD To ja też tak zrobię!
Nasz google tłumacz o tym konkursie mówi (jak coś to tłumaczy ten dymek obok ms XD)  ,,Gotowy do niektórych zaprzyjaźnionych figle''. Hmm...może; ,,Gotowy do niektórych figli?'' A, może coś o kawałach, i kumplach? xD ,,Wytnij kawał kumplom? B)'' XDDD Nieważne....xd
A więc jak widzicie tak prezentuje się nasz konkurs. Co o tym wszystkim mówi MSP? ZOBACZMY.
Czyli mamy poprostu zgadnąć jaki to może być konkurs. Ja myślę, że Prima Aprilis, a dlaczego? Dowody :)
No i jest tego jeszcze więcej ;)


Ej coś mi się dzieje z klawiaturą i sama mi się przestawia. Tzn. mam z=y - chyba rozumiecie o co chodzi? ;/ Umiem to wyłączyć ale to się samo włącza (nwm czy dobrze napisałam xd). Dziwne ;c Trzeba żyć.

~Właścicielka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz