niedziela, 1 marca 2015

Link do Starego Msp BEZ WIRUSA!

Cze ;3
W internetach bardzo dużo mówi się o Starym Msp, ależ nie, nie, nie tylko w internecie RÓWNIEŻ NA FORUM! Czyli jak już zauważyliście po tytule podam wam ten link do starego msp. UWAGA...Link nie zawiera trojana ani żadnych takich wirusów. Nie da się tam zalogować, ale osoby, które były na ,,STARYM MSP'' mogą sobie powspominać :) A tacy jak ja (która nie pamięta xd) mogą sobie bardziej przybliżyć znajomość tej jakże cudownej ,,starości'', #brzydkiejgrafiki. Hmm...byłam na starym msp ale widocznie nie aż na takim starym. Moje konto pochodzi bodajże z 2013 ale przed nim miałam inne, o to
Tssa...zapomniałam hasła a nie chce mi się wchodzić na poczte! xd Ale to screen roku w którym już ,,grałam''

Członek od września 2012 :) Wtedy msp nie było takie stare ale...pamiętam ten sklep :) Taki fajny szary < Szkoda że już go nie ma ;c Moim zdaniem ta gra zamienia się w ,,gre Barbie'' dla małych dziewczynek. Kiedyś to było co innego. Pamięta te stare pokoje te chaty *.* Ehhh....te czasy w, których kupiłam vipa i nie miałam stylu B) Ja zaczełam właśnie grać w 2012 roku ale wcześniej, to chyba był 2001 koleżanka pokazała mi msp (Pozdro Wika B) ), ta strona startowa....MŁA! :D Ja chcę nasze msp :( A nie grę Barbie...ehh...ale skoro tak ma zostać no to musi ;cc

Dobra bo się rozpisałam (i) Więc Link! ; http://www.moviestarplanet.co.uk/main_2010123_95850.swf
Dam wam tutaj screeny! Ah...wspomnienia ;) 
Initializing...Ahh... :* 
Strona logowania ^^ Szkoda że nie ma postaci po boku ;/ Ale tylko spójrzcie na te zdjęcia! ;) 
Jeśli wyskoczy wam coś takiego ^^ to się nie bójcie :) To tylko informacja,że nie wzystko działa :)
Myślę że wam pomogłam! ;*

~Nua  (Dzisiaj robię logo ;p )

3 komentarze: