czwartek, 19 marca 2015

Noc hackerów! 19 MARZEC [*]

Hej! ;3
Jak wiecie odeszłą redaktorek...no cóż widocznie nie podobał się jej blog ;/ Trzeba żyć dalej!
Na wstępie pragnę przeprosić was, że dzisiaj znowu nie pojawi się post o konkursie ;-; Sorki ;/
Ale przygotowałam dla was post o NOCY HACKERÓW która ma mieć miejsce dzisiaj!
 Powiem wam że wierzę w HACKERÓW ale w takie NOCE to nie zabardzo ;/ Ale Natalia idzie bawić się w dedektywa! ;D
Na moim pasku znajomych pierwsze NAIWNIACZKI (jest takie słowo? xd)
Przecież one tylko bardziej przyciągają HACKERÓW! ;D Idziemy może na forum? :) TAAAK! xd
Tak :)
Tutaj mamy pytane ,,Czy istieje noc hackerów''. odpowiedzi są proste ,,Nie'''. Zagłębmy się dalej
Tutaj też nie wierzą w te noc ;')
Dalej
Wiemy już, że nasza noc ma się rozpocząć o 23. Tak, zapiszę ten post POTEM w wersji roboczej i dokończe o 2x3 tylko, że z telefonu ;') Ale narazie kontynuujmy :)
Tych tematów na forum jest bardzo dużo. Okej może teraz opatrzymy jeszcze na coś innego?
Weszłam na nowości :) Pare statusów!;
W pierwszym dowaidujemy się, że do kogoś pisze jakiś hacker - lub kolejne dziecko ,,NEO''.
A no tak! Bo hacker się nie skapnie .-. ^^
Nwm co jeszcze możemy tutaj zrobić xD WIEM! ;D Sprowokujemy hackerów B) Nie piszcie mi że jestem głupia .-. (chociaż jestem xd)
No jak nazwiemy?! :* Może...wiem! :D
Tak xd A teraz TREŚĆ!? Hmmm...może...
Robie to tylko dla was .-.
Hahah!  ;D
XD
-.- XD
Hahaha xdd Tsa... xd
Dobra to już nie jest śmieszne ;x ;/
Dobra trolling z mojej strony xd Nie ważne xd (żartowałam xd).
Wracam do was o 23 :)

A więc jest już dobrze po 23, ale nie martwcie się. Przez ten czas obserwowałam ,,życie" na msp ;')
Czego się dowiedziałam? Że hackerzy nas nie lubią ;c Smutek...a dlaczego? Bo żadnego nie spotkałam...
Żadnego. Amen.
Ta noc hackerów jest nie udana :) Hihi ( z czego się chichram? XD)
Żadne dzieci ,,neo" nie udawały hackerów...a mogły! XD Miałabym ciekawego posta :")

A tak pees ( tak chodzi o ,,ps" xd) to jutro\dzisiaj ( jest 00;00 xd) ma być zaćmienie słońca ;-( O której? Dokładnie to o 9:43. Pewnie myślicie, że wiem to z naszej kochanej gierki? Otóż nie!
Niby zaćmienie słońca to nic strasznego, ale ja takie coś będę widziała po raz pierwszy więc...xd Dobra idę spać - może przeżyje, OBY! XD Dobra, szukam redaktorek/ów. Pisać do mnie na e-mail natalisko10@wp.pl
lub pisać do mnie ;3 Nie wiesz jak się nazywam? M a j u $ k a

Dobranoc perełki :* (i tak już śpicie xd)
~Właścicielka 


1 komentarz: