niedziela, 15 marca 2015

Przepraszam + Look na medal + Nowa ADMINISTRATORKA

Hej! Witam tak tu Właścicielka xd
Na początek chcę was przeprosić za moją nieobecność. Wiecie to przepisywanie zeszytów i wgl ... ;/
Chciałabym was również przeprosić za to, że nie pisałam serii itp. a dzisiaj co powinno być? Tak właściwie to nic ale muszę wam jakoś wynagrodzić moją nieobecność i zrobię dzisiaj tak; ,,Look na medal'' . Ale zanim zaczniemy to może zaproszę was na mój kanał? Tak, Natalia pięknie nie było cię i nie pisałaś, a polecasz kanał -.- < Nieważne xd. Kanał; LoveAn PLAY. (bez kropki). Tam akurat byłam aktywna przez te dni :) Nie napisałam o nowym konkursie nieee ;/ No trudno już tego nie odwrócę ;/ Dobra, dobra xd Okej...Natalia jest głupia (ja) xd ZACZNIJMY :*

A więc tak przedstawia się look, który zrobiłam. Przedstawia on...a zresztą sami zobaczcie! ;D (look nie dla VIP oczywiście xd)
Mi osobiście bardzo się podoba :) Ma w sobie...poprostu to coś xd

Włosy- Zawsze wydawało mi się, że te włosy nie pasują do takich kreacji w których występuje jasny kolor - ale tu wypadły świetnie! ;D Czarny prosty a zarazem elegancki kucyk, bardzo ładna komponacja.

Sukienka - Moim zdaniem włosy + sukienka bardzo do siebie pasują. Hmm...miętowa sukieneczka mrr ;*

Dodatki - Zegarek na rękę pasuje tutaj do wszystkiego. Hah, myślę, że pasuje też do tych baletek. Te motylki służące jako opaska też wypadły znakomicie! Tak dziewczęco ;)

Buty - Baletki z białymi wyszyciami u stup prezentują się w tym looku bardzo dobrze. #jeststylowo B)

A teraz trzecia część tego posta to.... PRZYWITAJMY NOWEGO CZŁONKA KLUBU! ;D A więc do bloga doszła moja koleżanka (z rl). Wkrótce powinna napisać notkę powitalną :) Jest tutaj ADMINISTRATORKĄ tzn. że gdybym ja nie mogła to ona zajmie się sprawami dotyczącymi tła, muzyki itd. Zastanawiam się także nad zrobieniem takiego testu dla reszty redaktorek. Chciałabym sprawdzić waszą ortografię, estetyczność posta itd. Pewnie będziecie musiały napisać post - próbny z odpowiednimi właściwościami ale to na razie nie teraz. Gdy szukałam redaktorek - po prostu ich nie sprawdzałam.

~Właścicielka 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz