środa, 25 marca 2015

Nowy strój? + Nowe serie? = WSZYSTKO NOWE! ;D

Hej! :* Tak tu Natalia (bla bla bla).
XD
A więc znówi ZAMYKAM WSZYSTKIE SERIE i pod koniec tego pota dam nowy grafik. A więc....Jedna z nowych serii to...
   
NOWY STRÓJ! 

Na czym będzie polegała owa seria? A na tym (niezły początek xd), że za każdym razem gdy kupię sobie nowy strój - opisuję go na blogu. Stroje kupuje dość często - codziennie lub co dwa- trzy dni. Więc mam nadzieję, że nudy nie będzie! :D
Dzisiaj wieczorem o równej ... 17:30 pojawi sie poradnik dotycący ,,Jak stworzyć logo''. Tak jak to mówiłam juz WCZORAJ. A teraz prezentuje mój nowy strój!
U.U Nie pamiętam nawet ceny chociaż kupiłam go przed chwilką xD A więc podoba mi się :)
Pomieszałam tutaj KWIATKI z BEJSBOLÓWKĄ (nie wiem jak się pisze xd). Hmmm... nie wiem czy bez kwiatków by to lepiej nie wyglądało ale chciałam spróbować czegoś nowego - tak dla odmiany :) 
Buty - cudo ^.^ Nigdy ich nie używałam ale tutaj wypadły świetnie więc - czemu nie! Dodałam również kolczyki na brodę. Naprawdę cieszę się z tego stroju. Moja zabójcza kreatywność! xD 
Czy możecie kupić ode mnie tego looka?
Oczywiście ale proszę o to abyście nie pisali ,,Mój look'' albo coś takiego, dobrze :) 

Ogólnie całość jest ładna - włosy, bluzka, spodnie. Wszystko do siebie pasuje.
A może mała sesja? :)
Macie tutaj wszystkie mimiki twarzy oraz dwie animacje. A po co mimiki twarzy? Żeby widzieć układ kolczyków :)



                                         GRAFIK SERII         M A J U $ K A
Poniedziałek - FORUMOWICZE - W poście zamieszczę trzech ,,FORUMOWICZÓW'' i ocenię czy temat jest stosowny, nie zawiera błędów ortograficznych, itd.

Wtorek - ZWYKŁY POST

Środa - GWIAZDY vs MOVIESTARS - Wybiorę jakąś gwiazdę internetu/ eski (XD) itp. i odwzoruję ją na swojej ms.

Czwartek - KONKORS (TYTUŁ KONKURSU) - A więc co czwartek pojawia sie  nowy konkurs na msp. Więc będę opisywała rzeczy, ubrania oraz animacje.

Piątek - ZWYKŁY POST 

Sobota - ZWYKŁY POST

Niedziela - TYDZIEŃ Z MSP - Wybieram; film, look, artbook i moviestar TYGODNIA!

No i to już tyle z moich serii :) Łącznie podsumowywując; serie pojawiają się bodaże cztery razy w tygodnia, zaś zwykłe posty takie jak nowinki itp. trzy razy w tygodniu :)

Od jutra dopiero zacznie funkcjonować grafik ponieważ na dzisiaj w planach mam juz za dużo postów xd 


~Właścicielka 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz